vastloper tijdens internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijdelwijk

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2013
hallo allemaal,
ik heb steeds vastlopers als ik aan het downloaden ben.
ik dacht eerst dat het een computer probleem was,
maar ik heb inmiddels alles kunnen uitsluiten door chkdsk en memtest virusscan etc. er overheen te gooien.
nu heb ik even geprobeerd wat er gebeurd als ik het bedraad doe.
en ben nu 10gb verder en nog steeds geen vastloper. daarna even een download zonder draad en ja hoor weer een vastloper.

wat kan het probleem zijn en wat kan ik hieraan doen?

alvast bedankt!

Gr. Jeroen

Recent een upgrade van je wireless drivers gedaan (of eventueel door windows zelf)? Heeft het wel gewerkt? Ik heb laatst wat problemen gezien met een aantal wireless drivers. Rollback van de driver loste het probleem op.

Rollback??? Haha zo slim ben ik ook weer niet met computers

En ja het heeft wel gewerkt.. het is sinds het weekend dat die raar doet. En zover ik weer is er niks geupdate. Ik had al teruggezet naar herstelpunt voor het weekend in de hoop dat het dan opgelost zou zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij je netwerk centrum heb je aan de linkerkant de optie "netwerkadapter opties aanpassen". Je krijgt dan een lijstje met je beide netwerkkaarten. rechts-click op je wireless kaart en kies "eigenschappen"

kies de bovenste knop op het scherm: configureren (of "aanpassen" heb niet de home editie). Bij het tabje "driver" / "stuurprogramma" zit een knop om een vorige versie te proberen.

Als dit allemaal niet werkt kun je ook proberen met de hand de driver opnieuw te installeren

Ik heb besturing verwijderd en opnieuw geinstalleerd met software van de officiele site van de kaart en tot nu toe doet die het!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan