vastloper

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Ik stel namens een vriendin van mij.
Waarschijnlijk heeft ze een virus binnengekregen, waardoor de computer vastloopt. De melding is "error creating savi interface". Systeemherstel lukt niet. Kun je iets met opstarten in veilige modus of iets anders?
Alvast bedankt voor je reactie!

Doe eens een online scan met panda

vastloper-2

Hoi, ik heb de vraag gesteld namens mijn vriendin, die zelf niet online kan. Ik heb mezelf nu geregistreerd. De tip van puppie kan ze niet opvolgen omdat ze niet online kan, dat lukt niet! Benieuwd naar andere oplossingen!
Groeten,Rico

Via F8 opstarten en Laatst goed werkende.
of via F8 Veiligemodes met Netwerk ondersteuning,zodat ze op Vires kan scannen

hoe gratis op virus te scannen? Via Panda lukt niet gratis....

Ik heb inmiddels via veilige modus, netwerkmogelijkheden gescant met panda maar kan de problemen niet repareren zonder te registreren. Ik kan dus nu zelf wel weer online op deze manier......
Ik heb adware al laten draaien en de critical object verwijderd echter als ik weer opstart in windows krijg ik weer de foutmelding: error creating savi interface....Wat betekent dit eigelijk?
En wat kan ik nu nog doen, is er een graits online scanner die ook repareert???
Mijn eigen virusscanner van @home doet niks, loopt vast..............
Bedankt!
Sita:confused:

housecall kan niet alles verwijderen na uren wachten...en

die 2e link van ewido liep halverwege vast......Deze nu weer opnieuw gestart..............zucht.................................:o

hoe doe je dat: een log plaatsen???

kun je dat uitleggen?

weeetje wat je moet proberen....ik ben geeen expert ofso maar ik heb net ook een virus achter de rug en ik heb Avast anti - virus gebruikt:thumb:

hij scant de pc voordat je hem opstart........en dan pikt ie al die virussen worms en weet ik het eruit.

dus hoop dat je er wat aan hebt.!!!:thumb:

sitas goeie online virusscanner

ik heb hier nog een hele goeie online viruscanner beter nog dan housecall
http://www3.ca.com/securityadvisor/virusinfo/scan.aspx soms moet je active x control ff aanzetten dat kan boven in het vester te staan van de online scan . in de blauwe balk
de scan moet wel ff updaten voor je hem kunt gebruiken , maar dat doet die automatisch heeft die dat gedaan vul dan de schijven in die je wilt laten scannen :thumb:
en als spyware scanners gebruik ik ad-aware se personal & spybot searsch & destroy - spywarebot - en superantispyware ......... ik zelf ben niet zo gek op hitmanpro2 dat ding installeerd vanalles ook demo versies en hij smijt van alles weg en je hebt er geen enkele controle over i mean je kunt niks zelf bepalen wat die wel en wat die niet weg moet gooien en als laatste tip hou je virusscanner up to date > doe dagelijks je updates < en zet de firewall aan van windows xp als je sp1 hebt moet je die zelf aanzetten heb je sp2 dan staat die automatisch aan .
vr.gr. stone cold

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan