vastlopers na plaatsing

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyw

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
ik had 2x64 en 1x32 pc100 ram geheugen, en daarvan waren de twee van 64 kapot. heb er nieuwe in laten zetten, maar nu werkt het nog steeds niet goed. er is 1x 128 pc133 ingekomen. hij loopt nog regelmatig vast bij het mini en maximaliseren.

wat kan het zijn. werkt mijn geheugen misschien niet goed???

oh ja ik heb trouwens een amd k6 350 mhz.
er is een 168 pins pc133 sdram non-ecc cl3 16 mx8 8 chips 7.5 ns bij gekomen.

Hoi

Aller eerst. Door wie heb je het er in laten zetten.
Als dit bij een bedrijf is gebeurd zou ik niet zelf kloten maar lekker terug gaan.

Ten tweede zou het kunnen dat jouw pc alleen singelsided geheugen modules herkent. En als dat het geval is dan zou je nu bij deze computer---rmuis---eigenschappen nog steeds maar 96mb zien(1x32 en 1x64) (de helft van 128 dus)

En ten derde, dat ie geen 133mhz ondersteund!!

Groet
Harmen

allebei gelijk kapot gegaan, hoe weet je dat, zag je dat tijdens de POST?

ga gewoon met de pc ff naar de winkel, of neem je oude geheugen ermee naartoe voor een goed advies.

suc6

het is door een winkel erin gezet. hun zeideen dat het goed werkte. hij ziet wel 160 ram. kan ik dit zelf testen.

hun zieden allebei kapot. ik kwam maar tot 1 kapotte en heb de oude terug gevraagd. hij gaf foutmeldingen toen ik veilige modus probeerde op te starten en toen gaf hij xms foutmeldingen. (niet geinstalleerd)

Ik zou geen risico nemen en terug gaan en laat ze maar zien dat het niet werkt. Als je zelf gaat proberen en je krijgt te maken esd kan je je garatie ook wel vergeten.

ga gewoon met de pc ff naar de winkel, of neem je oude geheugen ermee naartoe voor een goed advies.
Aldus Harry

groet
Harmen

ik had daarvoor ook al problemen. dus ik kan wel teruggaaan, maar ik wil wel zeker weten dat het aan mijn geheugen ligt. anders krijg ik nog een dikke rekening ook. dus hoe kan ik testen of mijn geheugen goed werkt????

~~~~~~~
~Leroy
~~~~~~~

Volgens mij als je geheugen gezien word dan is ie ok.
Dan ligt je probleem misschien wel in het virtuele geheugen, dat dit te laag is ingesteld.

Kijk hier is:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=84207

Het kon ook zijn dat je pc gewoon vertroebeld is en dat daardoor je systeem gaat hangen en trager word.

Ik zou de mogelijkheden is bekijken, en misschien wel formateren. Hoevaak heb je dat al gedaan?

ben je vaak bezig met proggies downloaden en weer verwijderen etc.......

en kijk hier is: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=95639

Groet
Harmen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan