vastlopers

Status
Niet open voor verdere reacties.

borgdiem

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2003
Met internetexplorer onder windows xp heb ik regelmatig dat bij het bewegen van de muis de pc helemaal vastloopt. Ctr-alt-del werkt dan niet meer, het enige wat ik kan is de pc uitzetten en weer aanzetten. Is hier iets aan te doen?
Borg

Heb je al eens een update voor je IE gedaan.
Probeer eens een andere webbrowser om te kijken of het dan wel goed gaat.

dank

ik heb de raadgevingen opgevolgd en adaware en hijackthis geinstalleerd. Ik denk dat het wel gaat helpen.
Bedankt
Borg

ad aware

ad aware vond wel 31 items en die heb ik allemaal in quarantaine geplaatst en gewist. log plaatsen zegt me niks, wat moet ik doen?
Borg

Hijack This Log-uitleg: Zorg dat je minstens versie 1.97.7 hebt. Unzip (voor je begint wil ik je aanraden om HijackThis naar een aparte map uit te pakken. Het programma maakt backups in de map waar het staat) en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand. Fix nog niets. Er zitten ook dingen tussen die je echt nodig hebt. Kopieer en plak de inhoud in dit topic: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Download Hijack This: http://www.majorgeeks.com/downloadg...a8baee6434cfc13

Re: ad aware

Geplaatst door borgdiem
ad aware vond wel 31 items en die heb ik allemaal in quarantaine geplaatst en gewist. log plaatsen zegt me niks, wat moet ik doen?
Borg

Wat je in quarantaine heb gezet moet je gwoon verwijderen. Zie verder uitleg van Gezina.....

Ja, ik heb ook even gekeken en er zat niks geks tussen volgens Pieter. Ik denk dat Ad Aware zijn werk goed gedaan heeft.
Is je probleem opgelost Borgdiem??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan