vastlopers

Status
Niet open voor verdere reacties.

buruma

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
Hallo allemaal weer een probleem bij bijna alle spellen loopt mijn comp vast bij b.v. freedom fighters klapt na enkele minuten mijn beeldscherm uit en moet ik opnieuw opstarten om hem weer aan de gang te krijgen en krijg dan de melding u comp. is hersteld van een ernstige fout. bij b.v. delta force black hawk down slaat ie helemaal vast en moet ik ook opnieuw opstarten heel vevelend allemaal. dit zijn mijn comp gegevens :

medion intel pentium 4 ht 3.0
512 ddr
videokaart radeon 9800 pro 128mb
geluidskaart intel 8280 1eb ich5-ac'97

weet niet of jullie nog meer moeten weten maar dan hoor ik het wel heb er ook nog garantie op maar misschien is het een fout van mijzelf? zo niet dan bel ik medion maar eens.

alvast bedankt groetjes carla:confused:

Ik neem aan dat je XP gebruikt,
Heb je SP2 al geinstalleerd?

Hoe oud is de PC en heeft hij het wel eens goed gedaan (de spellen bedoel ik).

de pc is van november 2003 en dat geloof ik niet heb ooit eens prince of persia geprobeerd en dat ging ook niet ben toen maar opgehouden maar nu is het weer weer voor een spelletje dus ik dacht probeer het nog een keer

zou kunnen dat ie te warm wordt.
koeling in orde?
of staat de alarmtemperatuur in je bios te laag?

oke en hoe moet ik dat veranderen en waar moet ie op staan kan het eens proberen

Ik kan mij voorstellen dat met flink gamen de PC te heet wordt maar niet na een paar minuten.
Waarschijnlijk is het een softwarematig conflict.
Heb je al de laatste driver van je videokaart geinstalleerd en de nw. versie van Directx.

heb directx versie 9 maar kan niet echt de goede driverupdate vinden ben ik bang heb wel iets gedownload en geinstalleerd maar heeft nog niet geholpen en weet dus ook niet of het de goede is

oke nog vanalles geprobeerd maar helaas het wil niet werken heb daarom medion maar gebeld en volgende week komt de monteur laat nog even weten wat het was misschien heeft iemand daar nog wat aan.

groetjes carla

oke zou nog even laten weten wat er was . gister reparateur geweest van medion en heeft er zonder pardon gewoon een nieuwe videokaart ingedaan zonder gezeur en zomaar klaar en alles doet het weer.
lang leve medion perfecte service.

groetjes carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan