Vastlopers

Status
Niet open voor verdere reacties.

henky88

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Berichten
9
Hallo daar allemaal,

Ik hoop dat ik deze op de juiste plek plaats, ik heb het volgende probleem:

Ik heb op willekeurige tijden vastlopers, mn laptop doet helemaal niks meer, zelfs de lees indicator blijft hangen, caps/numlock regaeerd niet meer en Ctrl+Alt+ Del haalt helemaal niks uit.:mad:
Kortom alleen uitschakelen heeft nog effect.:shocked:
Als ik hem vervolgens opnieuw opstart gebeurt het regelmatig dat hij meteen weer vastloopt bij het opstarten. (herhaaldelijk achter elkaar)
Als ik dan vervolgens de USB kabel van mijn USB Hub verwijder start hij wel gewoon op.
Ik ben eens gaan proberen om deze Hub er uit te laten, het valt me op dat mn laptop dan niet vastloopt tijdens het gerbuik van mn laptop.

Kortom, zit er ergens in de drivers een conflict of zou dit hardware matig kunnen zijn, ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen !

Alvast bedankt !:thumb:

Groetah
Henky88
 
Begin eens in apparaatbeheer van configuratiescherm. Zie je daar 'vreemde' dingen -> uitroeptekens / cirkels met rode kruizen erin?
 
Welke apparaten zijn permanent aangesloten op de hub?
 
Laatst bewerkt:
Laser printer, All in one Printer, Externe HD en een ontvanger voor een afstandbediening(Mediacenter)
 
Koppel ze alle eens los en begin met eentje in de hub. Start daarna op. Werkt 't? Dan verder met 2, 3 en 4 totdat het niet meer werkt en mogelijk voor dát apparaat andere / nieuwere drivers opzoeken?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het eens proberen, waarschijnlijk ben ik wel ff bezich, aangezien het nog al onregelmatig gebeurt, soms gaat er een week voorbij en heb ik er geen last van en de volgende week slaat hij om het uur vast...
ik laat het wel weten wanneer het werkt :p

Groetah en bedankt voor de hulp !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan