DjNielsE
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 mrt 2021
- Office versie
- miDer
Beste forum leden misschien is er iemand die mij iets verder op weg kan helpen,
ik heb een optellend table formulier met prijzen en reparatie mogelijkheden.
hij telt perfect op, echter zou ik naast de tabel de gekozen keuzes in een overzicht willen
dus
Overzicht gekozen
gekozen reparatie prijs
gekozen reparatie prijs
gekozen reparatie prijs
Totaal prijs
Hier onder de code zoals ie nu is.
Hoop dat er iemand is die me effe de goeie richting in kan duwen
Alvast bedankt voor het meedenken.
mvg niels e
ik heb een optellend table formulier met prijzen en reparatie mogelijkheden.
hij telt perfect op, echter zou ik naast de tabel de gekozen keuzes in een overzicht willen
dus
Overzicht gekozen
gekozen reparatie prijs
gekozen reparatie prijs
gekozen reparatie prijs
Totaal prijs
Hier onder de code zoals ie nu is.
HTML:
<script>
<!--
var input = document.getElementsByTagName("input"); // alle inputvelden verzamelen
function update() {
var total = 0; // teller resetten
for (var i = 0; i < input.length; i++) {
total += input[i].checked ? parseFloat(input[i].getAttribute("value")) : 0; // waarden van aangevinkte checkboxen optellen
}
document.getElementById("total").innerHTML = " € " + total.toFixed(2).replace(".", ","); // netjes met komma weergeven
document.getElementById("total_hidden").value = total.toFixed(2);
};
function init() {
for (var i = 0; i < input.length; i++) {
input[i].checked = false;
}
}
-->
</script>
</head>
<body>
<table>
<table style="height: 500px;" width="520" border="1" bgcolor="#F0F8FF">
<tr><td width="200"><b>Soort Reparatie</b></td><td width="40"><b>Prijs in €</b></td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="Scherm|origineel" value="149.99" onclick="update(this);" align="left"> Scherm | Origineel</td><td align="left">149,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="Scherm|Hoge kwaliteit" value="129.99" onclick="update(this);" onselect="summary" align="left"> Scherm | Hoge kwaliteit</td><td align="left">129,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="59.99" onclick="update(this);" align="left"> Batterij</td><td align="left">59,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="59.99" onclick="update(this);" align="left"> Oplaadpoort</td><td align="left">59,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="99.99" onclick="update(this);" align="left"> Camera voor</td><td align="left">99,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="119.99" onclick="update(this);" align="left"> Camera achter</td><td align="left">119,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="199.99" onclick="update(this);" align="left"> Behuizing compleet</td><td align="left">199,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="79.99" onclick="update(this);" align="left"> Achterkantglas</td><td align="left">79,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="54.99" onclick="update(this);" align="left"> Luidspreker</td><td align="left">54,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="79.99" onclick="update(this);" align="left"> Oorspeaker</td><td align="left">79,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="59.99" onclick="update(this);" align="left"> Microfoon</td><td align="left">59,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="69.99" onclick="update(this);" align="left"> Volumeknoppen</td><td align="left">69,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="69.99" onclick="update(this);" align="left"> Aan/uitknop</td><td align="left">69,99</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="0.00" onclick="update(this);" align="left"> Waterschade reiniging</td><td align="left">op aanvraag</td></tr>
<tr><td><input type="checkbox" id="" value="29.99" onclick="update(this);" align="left"> Software herstellen</td><td align="left">29,99</td></tr>
<tr><td><b>Totaal:</b></td><td id="total">€ 0,00</td></tr>
</table>
<p></p>
<form>
<pre>
<label> Volledige naam* </label> <input type="text" field name="naam"/> <br>
<label> Adres* </label> <input type="text" field name="adres" /> <br>
<label> Postcode* </label> <input type="text" field name="postcode"/> <label> Plaats*</label> <input type="text" field name="city" /> <br>
<label> Email adres* </label> <input type="text" field name="email"/> <br>
<label> Telefoon* </label> <input type="text" field name="phone"/> <br>
<label> Datum & tijd* </label> <input type="datetime-local" name="datum-en-tijd-lokaal"></br>
<input type="checkbox"/>Ik ga akkoord met de <a href=" ">Algemene voorwaarden</a><br>
<input id="total_hidden" name="total" type="hidden" value="0" /> <input type="Submit" value="Verzenden" onclick="" />
</pre>
</form>
</body>
</html>
Hoop dat er iemand is die me effe de goeie richting in kan duwen
Alvast bedankt voor het meedenken.
mvg niels e
Laatst bewerkt: