Vb 9 naar exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

creative

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2006
Hallo Mede Forummers

ik heb mijn vb projectje af en nu wil ik het in 1 exe zetten,

ik heb het in vb9 Gebouwt en wil het graag allemaal in i bestandje hebben,
is dit mogelijk

Als het goed is heb je al een .exe staan in de map waar jouw project staat. Meestal staat die dan in de map bin.

Modag

Oh, wacht even, ik had misshien eerst moeten vragen met welke programma je visual basic programmeert. Gebruik je Visual Studio van Microsoft of een andere programma?

Modag

Meestal maakt visual studio tijdens het aanmaken van jouw project een map met daarin je projectbestanden. Daarin staat volgens mij ook een map genaamd 'Bin'.
Daarin staat de exe bestand die jouw programma opstart.

Je zou dus naar de verkenner kunnen gaan en dan naar de opslagmap van jouw projecten en dan open je de map van jouw programma en daar staat de map 'Bin'.

Modag

dankje ,

kan ik dit dan deze exe ook gebruiken op pc's zonder vb?

Klik op 'Build <project naam>' in het menu Build bij Visual Basic en als het goed is staat in jouw documenten de map Visual Studio 2008 vinden. In de map Project zal je al je projecten vinden. Kijk in de map met de naam van jouw project in de map Bin en open Release, daar vind je de .exe met de naam van je project.

Je programma kan op elke computer met Windows runnen, maar de gebruiker moet wel het .NET Framework downloaden van Microsoft. Versie 3.0 is standaard op Vista geïnstalleerd maar misschien is 3.5 wel nodig.

Laatst bewerkt:
Bedankt Iedereen!:D

Deze vraag is opgelost p.s. Vista ? draai ik niet
en 3.0 heb ik op al mijn pc's nu

DANKJE !

Groetjes Ramon Smit :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan