VB leren

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
wat is een goed boek (of goeie tuts) om VB te leren? (in een zo kort mogelijke tijd)...

Met dit boek heb ik het ook geleerd, zijn nog wel meer boeken maar die zijn vrij duur en bij dit boek staan ook opdrachten enzo erg goed

dat boek...daarmee kun je dus ook leren hoe je een simulatie progje schrijft? dat is mn doel dus :p

Er staat vanalles in hoor,wat jij wilt weet ik niet ,maar als je dit boek uit hebt kun je veel zelf doen.

Dit is wel waar ja wat vanschagen daar zegt, ik ben er ook mee begonnen, een maandje of 3 geleden, heb inmiddels nog 2 andere boeken maar ik kan nu al best iets aardigs maken in vb

nou heb ik gehoord, dat .NET ook wel goed was...
wat is dan beter?

Nee doe gewoon 6. .NET is voor internet applicaties, heb je totaal niet nodig.

vb.net is ook een stuk ingewikkelder, begin eerst maar met vb 6 dan kun je later altijd nog overstappen naar vb.net

mensen...ik ga dat boek ff aanschaffen (ook wel handig voor later misschien nog eens) en ik krijg deze cdroms ook nog...moet wel lukken toch?
thnx iig :thumb:

Geplaatst door aaajeetee
mensen...ik ga dat boek ff aanschaffen (ook wel handig voor later misschien nog eens) en ik krijg deze cdroms ook nog...moet wel lukken toch?
thnx iig :thumb:
Zit daar visual basic 6 wel bij?

Het bericht om dit software pakket te downloaden bij kazaa heb ik weggehaald. Het gaat namelijk dan om een illigaal software pakket. Je zal het programma gewoon moeten kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan