Hallo,
Ik heb de volgende Visual basic Excel vraag:
Ik heb een directory met 500 excel sheets waaruit ik graag informatie wil halen. Hiervoor ben ik op zoek naar de visual basic code waarmee ik in deze directory het eerste (willekeurige) sheet open, met een reeds geschreven macro de gevens uit het sheet haal om hierna het sheet te sluiten om vervolgens sheet nummer twee te openen en deze procedure te herhalen tot ik alle 500 sheets gehad heb.
Is er iemand die weet of dit kan en belangrijker weet hoe dit kan?
Het gaat mij dus om een soort code van Open first en Open Next
Hoor graag de briljante oplossing!
Gr. PolPiet
				
			Ik heb de volgende Visual basic Excel vraag:
Ik heb een directory met 500 excel sheets waaruit ik graag informatie wil halen. Hiervoor ben ik op zoek naar de visual basic code waarmee ik in deze directory het eerste (willekeurige) sheet open, met een reeds geschreven macro de gevens uit het sheet haal om hierna het sheet te sluiten om vervolgens sheet nummer twee te openen en deze procedure te herhalen tot ik alle 500 sheets gehad heb.
Is er iemand die weet of dit kan en belangrijker weet hoe dit kan?
Het gaat mij dus om een soort code van Open first en Open Next
Hoor graag de briljante oplossing!
Gr. PolPiet
 
	 
 
		 ) geen pas klaar antwoord, ik zou echter op zoek gaan in de richting van eerst een, bv txt, bestand aanmaken van alle bestanden die in, naar ik aan neem, één map staan, voorbeeld wat wel aangepast moet worden kun je
 ) geen pas klaar antwoord, ik zou echter op zoek gaan in de richting van eerst een, bv txt, bestand aanmaken van alle bestanden die in, naar ik aan neem, één map staan, voorbeeld wat wel aangepast moet worden kun je   
 
		 
 
		