• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VB script

Status
Niet open voor verdere reacties.

wbaas

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2009
Aangezien er waarschijnlijk geen oplossing is voor eerdere vraag "Cel volledig laten zien als cellen rechts daarnaast gevuld zijn", hoop ik dat iemand me op weg kan helpen met een VB-script...

- dat in een blad alle cellen voor een bepaalde rij, aansluitend gevuld met een 1, weet te vinden en deze cellen weet op te maken met een kleur en er een tekst weet in te zetten welke ergens rechts is dezelfde rij staat.

Bij interesse zie het voorbeeld. Bij voorbaat erg bedankt!

Bijlagen

Hoe worden begin- en einduur van een evenement bepaald?

Wigi

PS: het is netjes dat je dan nog iets in de andere topic vermeldt.

Dat gebeurt door een functie die in twee cellen links kijkt naar begin- en eindtijd.

Aan de hand hiervan worden 1-tjes neerzet in de juiste kwartieren.

Met voorwaardelijke opmaak worden cellen met een 1 gekleurd. Zo is makkelijk af te lezen van en tot wanneer bepaalde evenementen lopen.

In dit staafdiagram zou in plaats van de 1-tjes echter uiteindelijk de evenementsnaam moeten verschijnen. Echter raak je dan de kleur kwijt...

Ik zal het andere topic beantwoorden. Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan