vb2005 geheugen vreter ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

starmoon

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
kan iemand me vertellen hoe ik voorkom dat een visual basic 2005 project ong 16.000kb geheugen in beslag neem terwijl er nog geen lijn code instaat?

Je computer sneller maken kan soms ook helpen.
Je moet eens wat troep eraf gooien en vervolgens je harddisk defragmenteren.
Zo gebeurt (Configuratiescherm > Systeembeheer > Computerbeheer > Schijfdefragmentatie)

Wat processe killen wil ook wel eens helpen of dingen uitzetten die bij het opstarten van de computer automatisch gestart worden. Kan met Startup ControlPanel
of met msconfig (start > uitvoeren > msconfig)

Je computer sneller maken kan soms ook helpen.
Je moet eens wat troep eraf gooien en vervolgens je harddisk defragmenteren.
Zo gebeurt (Configuratiescherm > Systeembeheer > Computerbeheer > Schijfdefragmentatie)

Wat processe killen wil ook wel eens helpen of dingen uitzetten die bij het opstarten van de computer automatisch gestart worden. Kan met Startup ControlPanel
of met msconfig (start > uitvoeren > msconfig)

het gaat hier om 'project.exe' die ik aangemaakt heb in vb2005 en het neemt nogal veel geheugen weg terwijl er geen code instaat en ik vroeg me af hoe ik dat kon voorkomen

dit is standaard geheugen wat die nodig heeft als je emaal gaat beginnen pas die zig aan.

bedankt voor alle reacties:D, helaas verklaard het niet waarom mijn programma's meer geheugen in nemen dan andere programma's:confused:

Laatst bewerkt:
ja kan ook de Grafiche buttons aanpassen enz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan