arjoderoon
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2007
Ik heb onderstaande script om sheet 1t/m3 te laten beveiligen.
Alleen het script werkt niet. Ik krijg geen error, maar als ik sheet 1 t/m 3 uitprobeer dan zijn deze niet beveiligd.
wat doe ik toch verkeerd?
Ik heb nu volgens mij bepaald wat het sheet nummer is. Vervolgens probeer ik met een functie ervoor te zorgen dat alleen voor de sheets met nummer 1, 2 of 3 er een beveiliging op te zetten. Alleen daar gaat het nu telkens fout. met set heb ik sheet al bepaald dat het de active sheet is. Alleen daarna moet ook de volgende sheet gedaan worden...
wat klopt daar niet?
Alleen het script werkt niet. Ik krijg geen error, maar als ik sheet 1 t/m 3 uitprobeer dan zijn deze niet beveiligd.
wat doe ik toch verkeerd?
Code:
Sub RefreshPivotTables()
Dim pivotTable As pivotTable
Dim Sheet As Worksheet
Set Sheet = ActiveSheet
Call NITRO.RefreshDataAllWorksheets
For Each pivotTable In ActiveSheet.PivotTables
pivotTable.RefreshTable
pivotTable.Update
Next
---om onderstaande gedeelte gaat het met name---
ws = ActiveSheet.Index
For ws = 1 To 3
Sheet.Protect ("TM"), DrawingObjects:=True, Contents:=True, Scenarios:=True, AllowUsingPivotTables:=True
Sheet.EnableSelection = xlUnlockedCells
Next
End Sub
Ik heb nu volgens mij bepaald wat het sheet nummer is. Vervolgens probeer ik met een functie ervoor te zorgen dat alleen voor de sheets met nummer 1, 2 of 3 er een beveiliging op te zetten. Alleen daar gaat het nu telkens fout. met set heb ik sheet al bepaald dat het de active sheet is. Alleen daarna moet ook de volgende sheet gedaan worden...
wat klopt daar niet?
Laatst bewerkt: