• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA binnen ecxel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem Blaas

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
geacht forum,

ik heb een menugestuurd programma gemaakt op mijn pc met daarop excel 2007 met daarbinnen VBA versie 6.3

de machine waar ik dat op wil draaien maakt van diverse commando's iets anders en loopt daarop vast.

ik denk zelf ...?? dat op de 2e machine een versie staat die mijn 6.3 niet aankan,

vraag : is het mogelijk om VBA te updaten op die 2e machine ? en is dat moeilijk of moet er dan een totale andere versie van

excel op geplaatst worden ,

gaarne uw mening hierover,

met vr gr willem blaas

Welke Excelversie heeft de 2e pc?
Het kan zijn dat sommige commando's niet werken bij Excel 2007 maar wel bij Excel 2003 en andersom.

Code:
de machine waar ik dat op wil draaien maakt van diverse commando's iets anders en loopt daarop vast.

Dit vind ik wel opmerkelijk. Het lijkt mij dat dit niets te maken heeft met de VBA-versie.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Welke Excelversie heeft de 2e pc?
Het kan zijn dat sommige commando's niet werken bij Excel 2007 maar wel bij Excel 2003 en andersom.

Code:

Dit vind ik wel opmerkelijk. Het lijkt mij dat dit niets te maken heeft met de VBA-versie.

Met vriendelijke groet,

Roncancio
de 2e mach heeft 2003, en waar het op fout gaat is met het sorteren van gegevens, is inderdaad zeer opmerkelijk als je alles zou moeten ombouwen.
maar goed voorlopig even bedankt Roncando

De sorteer functie van excel 2007 heeft meer opties dan excel 2003
Een van de sorteer functies/opties moet je verwijderen.
Ik heb geen 2003 meer en weet helaas voor jou niet meer precies welke het was.
Ik meen dat het de laatste was maar ben daar niet zeker van.
Even uitproberen of laten testen door iemand die ze beide op de pc hebben staan.

Laatst bewerkt:
De SortFields-optie bestaat niet in XL2003 en daar loopt hij dus steeds op stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan