Beste allemaal,
Ik heb voor het werk een eenvoudige database gemaakt. Wanneer een collega inlogt krijgt hij/zij een welkomst scherm te zien. Dat gaat allemaal goed en wanneer men op de button ok druk, opent zich een schakelbord. Wat ik eigenlijk zou willen is wanneer men op de button ok drukt van het opstartscherm, je doorverwezen wordt naar het schakelbord maar dat het opstartscherm verdwijnt. Het is de commando regel DoCmd.Close en dan de naam van het formulier. Ik krijg het niet voor elkaar, waar gaat het mis. Zie hieronder de VBA code die ik al heb:
Private Sub OK()
Schakelbord.Show 'opens a new form named Schakelbord
Unload Me 'unload current form (Opstarten)
End Sub
Private Sub Schakelbord_openen_Click()
On Error GoTo Err_Schakelbord_openen_Click
Dim stDocName As String
Dim stLinkCriteria As String
stDocName = "Schakelbord"
DoCmd.OpenForm stDocName, , , stLinkCriteria
Exit_Schakelbord_openen_Click:
Exit Sub
Err_Schakelbord_openen_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Schakelbord_openen_Click
End Sub
Alvast dank voor jullie hulp.
Groeten,
Leen
Ik heb voor het werk een eenvoudige database gemaakt. Wanneer een collega inlogt krijgt hij/zij een welkomst scherm te zien. Dat gaat allemaal goed en wanneer men op de button ok druk, opent zich een schakelbord. Wat ik eigenlijk zou willen is wanneer men op de button ok drukt van het opstartscherm, je doorverwezen wordt naar het schakelbord maar dat het opstartscherm verdwijnt. Het is de commando regel DoCmd.Close en dan de naam van het formulier. Ik krijg het niet voor elkaar, waar gaat het mis. Zie hieronder de VBA code die ik al heb:
Private Sub OK()
Schakelbord.Show 'opens a new form named Schakelbord
Unload Me 'unload current form (Opstarten)
End Sub
Private Sub Schakelbord_openen_Click()
On Error GoTo Err_Schakelbord_openen_Click
Dim stDocName As String
Dim stLinkCriteria As String
stDocName = "Schakelbord"
DoCmd.OpenForm stDocName, , , stLinkCriteria
Exit_Schakelbord_openen_Click:
Exit Sub
Err_Schakelbord_openen_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Schakelbord_openen_Click