• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA code aan te passen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drieband

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2011
Onlangs ben ik hier door Edmoor en Loek010 voortreffelijk geholpen,waarvoor nog steeds mijn dank.

Alles werkt perfect. Heb ook alles zonder problemen kunnen aanpassen voor de programma’s voor NIDM en BWM.
PS: die programma’s blijven in de club en zijn alle beveiligd met paswoord.

Nu heb ik nog een klein probleempje.
Het bijgevoegd programma is eigenlijk een verzameling van 3 verschillende individuele werkbladen.
Om te verzenden kan ik makkelijk 3 verschillende SMTP macro’s maken voor de 3 verschillende werkbladen en ze halen alle 3 hun informatie op dezelfde plaats “AA2” in hun werkblad.

Nu de vraag: zou het mogelijk zijn om het stukje programma Sheets("Vrij_Band_Kader") via een “Dim Sheet As String” de sheet naam (vrij – 3b – BVB) autom. aan te passen aan het werkblad van waaruit je de mail wilt versturen.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel?

Volgens mij gaat het er om te bepalen welke PDF moet worden verzonden.
Correct?

Zoals ik zijn vraag interpreteer gaat het inderdaad om de pdf te versturen vanuit het blad waarin op dat moment gewerkt word.

Het verzenden van uit Vrij_Band_Kader gebeurt correct.
Van uit blad Beker_v_Belgie word de PDF correct aangemaakt en opgeslagen,maar bij het verzenden ervan word ook de PDF van blad Vrij_Band_Kader verstuurd.

Nu krijg ik de melding "Maak eerst een PDF" als ik wil verzenden,doch heb ik eerst gedaan?

Misschien moet ik er wat serieuzer naar kijken als ik meer tijd heb ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan