Hey iedereen,
Ik had de vorige keer een probleem wat goed opgelost was!
Echter de code krijg ik niet meer werkend.
(Forum draadje --> Klik hier
)
Ik denk zelf dat mijn ListObject niet goed is. Ik heb een nieuwe filter tabel gemaakt alleen weet ik dus niet hoe ik die in de code verwijs zodat excel weet welke tabel hij moet pakken.
Het doel van het bestand:
De code in tabblad "bulkzoekwoorden" heeft als functie om alle rijen die te maken hebben met de waarde in cel F1 uit de tabel te verwijderen.
Echter op dit moment werkt het niet. Wanneer ik een nieuwe lijst in de tabel kopieer krijg ik een fout code. Als ik dan op beëindigen klik werkt niets meer en nu weet niet ik meer hoe ik die code weer werkend krijg?
Wat doe ik fout
?!
Bekijk bijlage Voorbeeld bestand.xlsm
VBA Code:
Ik had de vorige keer een probleem wat goed opgelost was!
Echter de code krijg ik niet meer werkend.
(Forum draadje --> Klik hier

Ik denk zelf dat mijn ListObject niet goed is. Ik heb een nieuwe filter tabel gemaakt alleen weet ik dus niet hoe ik die in de code verwijs zodat excel weet welke tabel hij moet pakken.
Het doel van het bestand:
- Ik zet een bulk zoekwoorden met random volgorde in de automatische filter tabel te vinden in tabblad "bulkzoekwoorden".
- Vervolgens ga ik naar tabblad "zoek tabblad" waar ik uit de bulk zoekwoorden een specifieke termen uitkies zodat ik dit kan categoriseren.
- Dit doe ik vervolgens d.m.v. vert. zoeken. Hierna wil ik ze niet meer in de lijst hebben om duplicaten te voorkomen.
De code in tabblad "bulkzoekwoorden" heeft als functie om alle rijen die te maken hebben met de waarde in cel F1 uit de tabel te verwijderen.
Echter op dit moment werkt het niet. Wanneer ik een nieuwe lijst in de tabel kopieer krijg ik een fout code. Als ik dan op beëindigen klik werkt niets meer en nu weet niet ik meer hoe ik die code weer werkend krijg?
Wat doe ik fout

Bekijk bijlage Voorbeeld bestand.xlsm
VBA Code:
Code:
Option Explicit
Dim answer As Integer
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
Application.EnableEvents = False
If Target.Address = "$F$1" Then
answer = MsgBox("Weet je zeker dat je de rij wilt verwijderen?", vbYesNo + vbQuestion, "Rij Verwijderen")
If answer = vbYes Then
With ListObjects(1).DataBodyRange
.AutoFilter 1, "*" & Target & "*"
.EntireRow.Delete
.AutoFilter
End With
End If
Else
End If
Application.EnableEvents = True
End Sub