Beste forumleden,
ik ben nogal een leek op gebied van VBA. Heb al met succes behoorlijk wat codes kunnen maken door veel zoeken op het net.
Voor mijn 'opslaan als' raak ik er echter niet uit. Je kan voldoende vinden op het net, maar door mijn beperkte kennis kan ik niet tot een sluitend resultaat komen.
Ik zou dus een macro moeten hebben die het bestand opslaat:
met als naam de gegevens uit "blad A" cel "A1"
met als pad: G:\gegevens\"naam uit blad B cel B2"\"naam uit blad B cel A1"
Mocht het mogelijk zijn, indien mapje "naam uit blad B Cel A1" niet bestaat dat dit wordt aangemaakt zou het nog leuker zijn.
met als extensie .xlsm
Ik vermoed dat als 1 van de gebruikte cellen leeg zou zijn, de gebruiker nog steeds gewoon kan opslaan en alles zelf ingeven.
Alvast bedankt voor wie het ziet zitten hier een antwoord op te geven.
groetjes
ik ben nogal een leek op gebied van VBA. Heb al met succes behoorlijk wat codes kunnen maken door veel zoeken op het net.
Voor mijn 'opslaan als' raak ik er echter niet uit. Je kan voldoende vinden op het net, maar door mijn beperkte kennis kan ik niet tot een sluitend resultaat komen.
Ik zou dus een macro moeten hebben die het bestand opslaat:
met als naam de gegevens uit "blad A" cel "A1"
met als pad: G:\gegevens\"naam uit blad B cel B2"\"naam uit blad B cel A1"
Mocht het mogelijk zijn, indien mapje "naam uit blad B Cel A1" niet bestaat dat dit wordt aangemaakt zou het nog leuker zijn.
met als extensie .xlsm
Ik vermoed dat als 1 van de gebruikte cellen leeg zou zijn, de gebruiker nog steeds gewoon kan opslaan en alles zelf ingeven.
Alvast bedankt voor wie het ziet zitten hier een antwoord op te geven.
groetjes