• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vba code verandert met nieuw tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeliE

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2014
Beste allen,

ik heb macro's gemaakt om met knopjes in een andere sheet, een tabel te filteren. Maar iedere week plak ik op die sheet een nieuw tabel. En dan werken de macro's soms niet meer, soms wel.. Hij geeft een fout bij de regel: ActiveSheet.ListObjects("Tabel3").Range.AutoFilter Field:=4, Criteria1:= _
"SzDeliE"
Is er een andere verwijzing naar een tabel op een sheet, ook al verwijder je het tabel en maak je een nieuwe aan?
(ipv ListObjects("Tabel3")
Groet

Laatst bewerkt:
post het bestand eens, misschien kan het op een andere manier, ook uitleg het geen de filter moet doen

Hoi Paul,

het bevat veel gevoelige informatie .. is er misschien een andere manier? een emailadres misschien?

(Als ik het bestand moet aanpassen moet ik ook de macro's en macronamen verwijderen)

Laatst bewerkt:
verander de gevoelige informatie in fictive informatie, je hebt dan ook meer kans dat andere forum leden met een mogelijke oplossing komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan