• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA code voor totaaloverzicht met gegevens uit meerdere tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yasmin

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2004
Beste Excellers,

Kan iemand me helpen aan een VBA code die als ik op tabblad AMO in cel D4 en E4 een cliënt selecteer en daarna op de knop Actualiseren druk een totaaloverzicht met gegevens uit 1 of meerdere tabbladen op blad AMO genereerd?

In de bijlage staat op tabblad AMO een voorbeeld van het overzicht wat de bedoeling is en op tabblad "vraag Helpmij" een gedetailleerde uitwerking van mijn vraag.

Bij voorbaat dank.

Yasmin.

Bijlagen

Yasmin,

Ik heb het bestand en je vraag een goed bekeken en ik ben een beetje verbaasd
hoe je deze gegevens up to date houd.
Als je een mutatie in een bestand met 150 tabbladen wil beheren lijkt me dit
erg lastig vooral ook dat er maar een persoon tegelijkertijd in het bestand kan werken.
Een fout is zo gemaakt en dat kun je niet hebben met medicijnen.
Ik denk dat je beter over kan gaan naar een echte database.
Als je wil kan ik je daarbij wel helpen.

met vriendelijke groeten,

Elsendoorn2134

Elsendoorn2134,

Bedankt voor uw reactie.
De aantallen mutaties vallen nogal mee maar ik geef toe dat het muteren in een database sneller en overzichtelijker is.
Ook het bouwen van een extra rapport lijkt me beter op basis van een goede database.
Ik ga uw suggestie bespreken en wie weet kom ik via het Access forum weer met vragen.

Met vriendelijke groet,

Yasmin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan