• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA code voor vorderingsformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

noudvdven

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2020
Beste forumgenoten,

Voor een schoolopdracht ben ik bezig om een competentieoverzicht te maken dat iedere manager makkelijk in kan vullen voor zijn werknemers.

In mijn excelbestand heb ik een database met gegevens van de werknemers, ook heb ik een sheet met het overzicht van de competenties van de werknemers, daarnaast is er nog een formulier waarin de managers de competenties van de werknemers kunnen aangeven, deze is echter nog niet werkzaam. Hier zou ik graag mee worden geholpen.

Groeten Noud

Bijlagen

Hallo Noud,

Zoals je in de forumregels van Helpmij kan nalezen willen we je wel op weg helpen met je project maar gaan we geen complete oplossing leveren.
Je plaatst nu een bestand zonder enige VBA.
Als jou schoolopdracht is een VBA code te schrijven dan stel ik voor dat jij een code maakt tot zover het lukt en daarna hier een vraag stelt waar je vastloopt.

Nu lijkt het er wel erg op alsof je de lege template hier hebt geplaatst en hoopt dat wij de codes voor je maken..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan