VBA code werkt niet consistent

Status
Niet open voor verdere reacties.

phgerritsen

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Een vreemd geval!!!

Eerst even de opzet.
Uit een pakket (zonder export functie) worden klassementgegevens gekopieerd en geplakt in de betreffende tabbladen 3 – x.
Vervolgens worden alleen de relevante gegevens (kolom 2 en de laatste kolom) van die tabbladen verzameld in “Verzameling” (kolom H en I)

Dan wordt kolom H ontdubbeld naar F en met som.als de totalen per regel bepaald (uit I * 100)

Kolom F en G worden, zonder de spelers met 0 punten gekopieerd naar kolom A en B om de laatste bewerkingen te ondergaan: gereed maken voor het aanmaken van een CSV-bestand om op de website te uploaden. Eerst clubcode afsplitsen, dan spaties verwijderen en dan clubcode samenvoegen met punten uit B (; seperated)

Wanneer ik de button VERWERK gebruik op tabblad 1 dan worden de gegevens van tabblad “Verzameling” in kolom A van tabblad 1 gezet i.p.v. in tabblad 2 in kolom A (en ben ik nummering en totaalklassement kwijt en wordt geen csv bestand aangemaakt).
Wanneer ik in VBA de procedure VERWERK start gaat alles goed, Maar als ik de procedure via de button start, gaat het fout.

Kan iemand mij hiermee helpen. Ik ben er te lang mee bezig om een eigen stommiteit te ontdekken. :shocked: Vreemde ogen zien in dit geval meer.
Ik werk met Excel 2003

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet Peter

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan