• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA copieren

• Onderwerp starter Onderwerp starter krkl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

krkl

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2011
Ik wil een VBA code kopiëren van werkblad 1 naar werkblad 2 maar krijg dit niet voor elkaar.
De code geldt niet voor alle werkbladen.

Groeten,

Klaas

Bijlagen

Verander Sheets("blad1") eens in Sheets(Activesheet.Name)

*Edit:
Cobbe was me voor met een nog mooiere oplossing ;)

Laatst bewerkt:
Zo te zien precies wat ik zocht.
Alle bedankt voor het oplossen.

Groeten,

Klaas.

Cobbe

Ik dacht dat het de oplossing was, maar als ik naar blad 2 ga is dit vrij ven cel naar cel te gaan.
In blad1 moet ik eerst een wachtwoord ingeven zo wil ik het ook graag op blad2, blad3 enz.

Als ik het VBA open zie ik bij Blad1 naast ScrollArea $J$1 staan, bij blad 2 en 3 niet als ik hier $J$1 intik werkt het maar na opslaan is dit weer weg.

krkl

Laatst bewerkt:
Snap der niks van.
Leg eens simpel uit wat de bedoeling is.

Cobbe,

Als ik in blad1 begin staat de cursor vast na invoer van het wachtwoord kan ik verder, dit klopt. In blad2 en blad3 kan ik met de cursor overal gaan staan en wat invoegen. Klik ik echter op de de knop om het wachtwoord op te roepen en geef het geen wachtwoord in dan gaat de beveiliging pas werken.
Deze moet echter al werken als ik het werkblad open, de bladen 2 en 3 zijn dus bij openen niet beveiligd.

Blad1 werk dus goed, maar blad2 en blad3 niet, ik hoop dat dit zo duidelijk is

Groeten,

Klaas

Cobbe,

Nu werkt het wel, dank voor de moeite.

Groeten,

Klaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan