Ben ik weer!
Ik ben mijn excel bestand aan het afronden. Ik wil mijn code alleen nog iets beter maken. Ik heb een code die mijn excelblad apart opslaat. Dit werkt prima. Alleen ben ik het over de locatie nog niet helemaal eens. Er staat op dit moment nog gewoon: C:\Factuur\. Dit werkt ook prima, hij maakt een mapje Factuur aan op de C-schijf. Maar nu wil ik het iets universeler maken. Ik wil dat de "weg" is dat als je in een mapje je excel file hebt staan + een extra mapje. dat de excelbladen die ik opsla in het extra mapje komen. Is hier een code voor, of moet ik hier een hele VBA code voor aanmaken of is het een kwestie van mijn C:\Factuur\ aanpassen in iets anders?
Ik hoop dat jullie mij begrijpen! Alvast bedankt
Ik ben mijn excel bestand aan het afronden. Ik wil mijn code alleen nog iets beter maken. Ik heb een code die mijn excelblad apart opslaat. Dit werkt prima. Alleen ben ik het over de locatie nog niet helemaal eens. Er staat op dit moment nog gewoon: C:\Factuur\. Dit werkt ook prima, hij maakt een mapje Factuur aan op de C-schijf. Maar nu wil ik het iets universeler maken. Ik wil dat de "weg" is dat als je in een mapje je excel file hebt staan + een extra mapje. dat de excelbladen die ik opsla in het extra mapje komen. Is hier een code voor, of moet ik hier een hele VBA code voor aanmaken of is het een kwestie van mijn C:\Factuur\ aanpassen in iets anders?
Ik hoop dat jullie mij begrijpen! Alvast bedankt
