• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA document opslaan op OneDrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

novec

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Berichten
194
ik heb een goed werkende macro waarbij mijn selectie automatisch opgeslagen wordt om mijn Hardeschijf en het document een naam krijgt op basis van gevulde velden.
Werk perfect.
Maar ......
Ik heb mijn administratie overgebracht naar OneDrive voor bedrijven en zoek even naar de correcte notering van die verwijzing.

dit heb ik nu:
Code:
 ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:= _
        "[U]D:\Users\PietjePuck\Documents\XXXXX\YYYYYY[/U]\" _
        & "Fact_" & Sheets("Servicefactuur V1").Range("H16").Value & ".pdf", Quality:=xlQualityStandard, _
        IncludeDocProperties:=True, IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:= _
        True

En het gaat dus om het gedeelte wat is onderstreept.



Dank alvast

Steven
 
OneDrive is een web service dus dat zal je via de API moeten doen. Maar wellicht is het voldoende om het bestand op te slaan in de locale folder die door OneDrive wordt gesynchroniseerd. Standaard is dat:
Environ("USERPROFILE") & "\OneDrive\"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan