ik heb een goed werkende macro waarbij mijn selectie automatisch opgeslagen wordt om mijn Hardeschijf en het document een naam krijgt op basis van gevulde velden.
Werk perfect.
Maar ......
Ik heb mijn administratie overgebracht naar OneDrive voor bedrijven en zoek even naar de correcte notering van die verwijzing.
dit heb ik nu:
En het gaat dus om het gedeelte wat is onderstreept.
Dank alvast
Steven
Werk perfect.
Maar ......
Ik heb mijn administratie overgebracht naar OneDrive voor bedrijven en zoek even naar de correcte notering van die verwijzing.
dit heb ik nu:
Code:
ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:= _
"[U]D:\Users\PietjePuck\Documents\XXXXX\YYYYYY[/U]\" _
& "Fact_" & Sheets("Servicefactuur V1").Range("H16").Value & ".pdf", Quality:=xlQualityStandard, _
IncludeDocProperties:=True, IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:= _
True
En het gaat dus om het gedeelte wat is onderstreept.
Dank alvast
Steven