Dag allemaal,
deze eenvoudige code is een onderdeel van een DoubleClick-Event
Als ik deze code uitvoer (Excel 2013) blijft op de achtergrond van de Messagebox het bereik geselecteerd (= donker) staan. Pas na klikken op de OK knop wordt Cel A3 gekozen.
Nochtans staat Cells(3, 1).Select vóór de MsgBox.
Ik probeerde alles met ScreenUpdating, CutCopyMode, enz.. zonder resultaat.
Nu net probeerde ik dit bestand uit op een oude desktop met Excel 2010. En daar werkte het wel!!!
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ?
Zou het kunnen dat dit niet met VBA te maken heeft, maar met de videoprestaties van de laptop (nochtans een stevige 64-bits Windows 7 laptop van HP).
Ik heb gemerkt dat sinds Excel 2013 op deze laptop staat (vroeger was dat ook Excel 2010) dat het scherm wat achter blijft.
Soms ga je van het ene werkblad naar het andere en blijven er stukken van de gegevens/celkleuren van het eerste achter op het scherm.
Heeft iemand dezelfde ervaring met de switch van Excel 2010 naar 13 ?
deze eenvoudige code is een onderdeel van een DoubleClick-Event
Code:
Range(Cells(3, LaatsteKolomNa + 1), Cells(76, LaatsteKolomVoor)).Select
With Selection
.Borders(xlEdgeBottom).Weight = xlThin
.Borders(xlEdgeRight).LineStyle = xlNone
.Borders(xlEdgeTop).LineStyle = xlNone
.Borders(xlInsideVertical).LineStyle = xlNone
.Borders(xlInsideHorizontal).LineStyle = xlNone
End With
Cells(3, 1).Select
MsgBox "Rij " & ActieveRij & " werd verwijderd.", vbExclamation, "TH Basissjabloon v" & vs
Als ik deze code uitvoer (Excel 2013) blijft op de achtergrond van de Messagebox het bereik geselecteerd (= donker) staan. Pas na klikken op de OK knop wordt Cel A3 gekozen.
Nochtans staat Cells(3, 1).Select vóór de MsgBox.
Ik probeerde alles met ScreenUpdating, CutCopyMode, enz.. zonder resultaat.
Nu net probeerde ik dit bestand uit op een oude desktop met Excel 2010. En daar werkte het wel!!!
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ?
Zou het kunnen dat dit niet met VBA te maken heeft, maar met de videoprestaties van de laptop (nochtans een stevige 64-bits Windows 7 laptop van HP).
Ik heb gemerkt dat sinds Excel 2013 op deze laptop staat (vroeger was dat ook Excel 2010) dat het scherm wat achter blijft.
Soms ga je van het ene werkblad naar het andere en blijven er stukken van de gegevens/celkleuren van het eerste achter op het scherm.
Heeft iemand dezelfde ervaring met de switch van Excel 2010 naar 13 ?