• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vba: inhoud van een cel op blad 1 naar cel op blad 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

schorrie01

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Hoe kan ik met een opdrachtknop de inhoud van een cel op Blad1 overzetten naar een cel op Blad2

Kan ik door middel van een volgnummer door gegevens bladeren,
dus op Blad2 bvb een cel maken met een nummer, en afhankelijk van dit nummer scrollen door de gegevens van de rijen op blad1

de gegevens moeten op blad 2 aanpasbaar zijn, maw, wanneer ze aangepast zijn, zouden ze terug moeten kunnen gezet worden naar de lijst op blad1

maw de gegevens uit de cellen van de lijst op blad1, moeten telkens gelijklopen met de gegevens uit cellen op blad2

hopelijk is het beetje duidelijk,

Bijlagen

Schorrie

Ik zie dat de enige recente posts zonder reactie van jou komen. Dat is niet persoonlijk hoor. Straks probeer ik er eens naar te kijken.

Heb het bestand geopend. Maar spijtig genoeg moet ik toch zeggen dat ik niet begrijp wat er moet gebeuren. Ik zie weinig overeenkomsten tuusen de bladen.

Probeer ook slechts 1 vraag te stellen per keer.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan