Beste allemaal,
Ik wil in VBA een VLOOKUP-formule die telkens gebruik maakt van de Current Region van een ander tabblad.
Tot zover heb ik het voor elkaar dat hij ook daadwerkelijk verwijst naar de Current Region:
Echter wil ik niet zoeken op waarde 1 maar de zoekwaarde is een combinatie van de waarde in cel F2 en de waarde in cel P1 gescheiden door een '_'. Ik wil deze formule vervolgens naar rechts en beneden kunnen trekken waarbij kolom F en rij 1 worden vastgehouden. Het hard coderen van F2&P1 is dus niet wat ik zoek
Met behulp van de VBA-recorder is het:
De 1 simpelweg vervangen door RC6&""_""&R1C werkt niet:
Wat moet het wel zijn? Hopelijk weet iemand het antwoord.
Ik wil in VBA een VLOOKUP-formule die telkens gebruik maakt van de Current Region van een ander tabblad.
Tot zover heb ik het voor elkaar dat hij ook daadwerkelijk verwijst naar de Current Region:
Code:
Range("P2").Formula = "=VLOOKUP(1,Origineel!" & Sheets("Origineel").Range("A1").CurrentRegion.Address & ",3,FALSE)"
Echter wil ik niet zoeken op waarde 1 maar de zoekwaarde is een combinatie van de waarde in cel F2 en de waarde in cel P1 gescheiden door een '_'. Ik wil deze formule vervolgens naar rechts en beneden kunnen trekken waarbij kolom F en rij 1 worden vastgehouden. Het hard coderen van F2&P1 is dus niet wat ik zoek
Met behulp van de VBA-recorder is het:
Code:
RC6&""_""&R1C
De 1 simpelweg vervangen door RC6&""_""&R1C werkt niet:
Code:
Range("P2").Formula = "=VLOOKUP(RC6&""_""&R1C",Origineel!" & Sheets("Origineel").Range("A1").CurrentRegion.Address & ",3,FALSE)"
Wat moet het wel zijn? Hopelijk weet iemand het antwoord.
Laatst bewerkt: