VBA macro om Werkorders in te plannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mukhtaartje

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar hulp met het volgende:

Ik heb een excelbestand waarin onderhouds werkzaamheden in gepland worden. Dit bestand heeft verschillende werkbladen (verschillende weken) en werkbladen waarin informatie staat zoals de impact op de productie etc. Ook heb ik een maintenance window die in kolom A (in het blauwe vak) word weergegeven van elk werkblad.

Dit bestand is ooit gemaakt door een oud collega. Ik ben onlangs als maintenance planner begonnen en moet met dit bestand de werkzaamheden inplannen binnen de maintenance window. Nu wil ik het wiel niet opnieuw uitvinden maar ik ben benieuwd of er iemand op dit forum is die tips kan geven hoe ik de planning makkelijker en efficienter kan doen in dit bestand. Door middel van VBA macro's misschien.

Ik heb een link naar het bestand geupload want kon het bestand niet uploaden omdat die te groot is, en hoop oprecht dat iemand mij kan/wilt helpen :o

Niet geschoten is altijd mis ;)

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1oIgP4kPiu6nKWvIxfLumhBeO_dwYXATp/edit?usp=sharing&ouid=104058779674581117586&rtpof=true&sd=true

Laatst bewerkt:
Beste,

Je bestand is niet te downloaden zonder toestemming, en dus kan er zo niemand kijken/helpen. Valt dat aan te passen?

Als een bestand te groot is of het bestandstype niet door het forum wordt geaccepteerd, gebruik dan een inpakprogramma.
Een .zip bestand wordt altijd door het forum geaccepteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan