jellapella
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 16 mei 2011
Besten,
Allereerst moet gezegd dat ik een ontzettende newbie ben op VBA gebied. Wat ik doe binnen VBA is op basis van google, en dit forum. Daardoor kan ik op basis van een excel twee lagen aanmaken in een mappenstructuur, zoals "C:test/vakantie/dag_1" op basis van kolom A (vakantie) en kolom B (dag_1). Maar hoe voeg ik nog een laag in de mappenstuctuur aan? Kolom C, zeg maar? Als ik daar eenmaal achter ben, denk ik dat mijn intelligentie wel weer verder komt met bijvoorbeeld kolom D en verder.
De best werkende code die ik online gepakt heb voor twee lagen:
Wat moet ik hieraan toevoegen om kolom C ook in mijn mappenstructuur te krijgen?
Alvast many thanks!
Allereerst moet gezegd dat ik een ontzettende newbie ben op VBA gebied. Wat ik doe binnen VBA is op basis van google, en dit forum. Daardoor kan ik op basis van een excel twee lagen aanmaken in een mappenstructuur, zoals "C:test/vakantie/dag_1" op basis van kolom A (vakantie) en kolom B (dag_1). Maar hoe voeg ik nog een laag in de mappenstuctuur aan? Kolom C, zeg maar? Als ik daar eenmaal achter ben, denk ik dat mijn intelligentie wel weer verder komt met bijvoorbeeld kolom D en verder.

De best werkende code die ik online gepakt heb voor twee lagen:
Code:
Sub MaakMappen()
Dim q1 As Variant, i As Integer
On Error Resume Next
q1 = Range("A1:B" & Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row)
For i = LBound(q1) To UBound(q1)
If Dir("\\cloud.online.nl\blablabla\" & q1(i, 1)) = "" Then MkDir "\\cloud.online.nl\blablabla\" & q1(i, 1)
MkDir "\\cloud.online.nl\blablabla\" & q1(i, 1) & "\" & q1(i, 2)
Next i
End Sub
Wat moet ik hieraan toevoegen om kolom C ook in mijn mappenstructuur te krijgen?
Alvast many thanks!