VBA open/close cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

PC-fre@k

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Jullie kennen allemaal vast wel de code om de cd open te laten gaan in een HTML site.

zo niet kijk hier dan eens: http://lol2.pc-freakz.com

maar nu zou ik een VBA/HTML code willen hebben die de cd open doet en daarna weer dicht, en open en dicht totdat het scherm gesloten wordt...

<< Just For Fun >>

Thanks PC-fre@k

(ben al een tijdje op zoek maar kan het nergens vinden)

Euhm ja dat is een code (denk ik)

maare hoe moet ik dat toepassen?
(ben echt een script n00b)

PC-fre@k

Het is dus een VBA-code, die je kan gebruiken in Excel, Word of Visual Basic. Was dat eigelijk wel wat je zocht omdat je het hebt over VBA/HTML, realiseer ik me nu.

nee, ik bedoelde eigenlijk een HTML code om een VBA script ofzo in een internet pagine te draaien met de open/close functie.

Dus dat ik naar een site ga, en mn cd open>dicht >open>dicht enz gaat...

check die link dan weet je wat ik bedoel... :)

Ja dan begreep ik je in tweede instantie beter. Dan kan ik je niet helpen sorry. :(

Hier

ohw, lees net nog een keer moet je een VBA code hebben ? die heb ik wel maar die kan je niet in een website zetten....

Mvg,

Ja dacht van wel, zie de code van de HTML:

<SCRIPT LANGUAGE="VBScript">

daar zoek ik dus de close versie van, als het geen VBA zou zijn...

(als het geen VBA is, kan je me dan vertellen wat het wel is?)

Laatst bewerkt:
df

VBS is Visual Basic Script dat zet je op websites enz.
VBA is Visual Basic Applications zijn .exe enz. kan niet op een website worden gezet.

Ik heb wel een code voor openen en het dichtdoen voor VBA niet voor VBS, maar je kan wel eens kijken op Planet-Source-Code
.
Moet je even zoeken in VBS op cdrom ofzo...

Mvg,

Ik zoek zoiets om in de boot te zetten. Dus open>dicht>open>dicht vanaf de boot van win.

Deze vraag stamt uit 2003, zes jaar geleden dus. Ik vermoed dat deze niet meer echt van toepassing is. Bovendien breek je in, in iemand anders zijn of haar vraag. Graag een eigen topic maken a.u.b.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan