Goedemorgen,
Nieuw op het forum. Dus ik hoop te voldoen aan de eisen voor het stellen van een vraag. Ik heb gezocht naar een oplossing voor het volgende:
In een kolom staan verschillende namen van bijlagen die in een bepaalde map op mijn computer te vinden zijn en die ik automatisch toevoeg in Outlook in combinatie met verschillende teksten die in andere kolommen staan. Dat gaat prima zolang er sprake is van 1 bijlage. Nu zou ik in een cel meerdere namen van bijlagen willen zetten, zodat er vanuit die map meerdere bijlagen toegevoegd kunnen worden aan Outlook. Ik heb in de cel al scheidingstekens als ";" en "," geprobeerd (bijvoorbeeld: "test1.pdf;test2.pdf"), maar dat werkt niet.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en dat er een oplossing voor is. Vast bedankt voor de moeite.
Nieuw op het forum. Dus ik hoop te voldoen aan de eisen voor het stellen van een vraag. Ik heb gezocht naar een oplossing voor het volgende:
In een kolom staan verschillende namen van bijlagen die in een bepaalde map op mijn computer te vinden zijn en die ik automatisch toevoeg in Outlook in combinatie met verschillende teksten die in andere kolommen staan. Dat gaat prima zolang er sprake is van 1 bijlage. Nu zou ik in een cel meerdere namen van bijlagen willen zetten, zodat er vanuit die map meerdere bijlagen toegevoegd kunnen worden aan Outlook. Ik heb in de cel al scheidingstekens als ";" en "," geprobeerd (bijvoorbeeld: "test1.pdf;test2.pdf"), maar dat werkt niet.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en dat er een oplossing voor is. Vast bedankt voor de moeite.