VBA outlook werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knight75

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2020
Hierbij een hulpvraag.
Ik maak gebruik van VBA in Outlook 365 en deze werkt niet meer!
De macro's zijn niet meer zichtbaar en ik kan ook geen nieuwe macro's meer aanmaken!?

Ik heb Outlook in veilige modus opgestart en daar zijn de macro's nog wel zichtbaar gelukkig, maar hoe krijg ik ze terug?

Mogelijk zie ik iets over het hoofd en heeft één van jullie wel de gouden tip om het weer werkend te krijgen.

Wat je in ieder geval over het hoofd ziet, is vertellen wat er is veranderd aan jouw omgeving. Ik ga er althans van uit dat niets 'vanzelf' stopt met werken. Daar is altijd een aanleiding/reden voor.

Dat is dus het probleem, zover ik weet is er niets gewijzigd aan de omgeving.
Er is ook geen update geweest of iets geinstalleerd.

Onze Servicedesk kon als oplossing niets anders verzinnen dan Office365 opnieuw installeren.

Je geeft aan dat je de macro's wél kan zien in de veilige modus, dus ze zijn in ieder geval niet weg. Ik raad je aan om de modules dan in ieder geval eerst een keer op te slaan, zodat je ze altijd weer opnieuw kan importeren mocht dat nodig zijn. Eerst maar even de open deur: heb je alle beveiligings instellingen al gecontroleerd?

Staat het mogen gebruiken van macro's wel aan?

Bijlagen

• OLMacros.jpg
    OLMacros.jpg
    46,4 KB · Weergaven: 12
@OctaFish en @edmoor
Alle instellingen gecontroleerd en deze stonden goed.
Ik heb het gehele project in de veilige modus opnieuw opgeslagen en nu werkt het weer. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan