Boudewijn30
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jan 2014
Beste,
Ik heb praktisch geen verstand van macro's maar heb er hard 1 nodig. Mijn macro werkt perfect, alleen wil ik voor de zekerheid een "wacht commando" of een "wacht of refresh" regel inbouwen.
' Sneltoets: Ctrl+w
'
ActiveWorkbook.RefreshAll
Sheets(Array("Productie Monitor", "Specifieke Zorgsoorten")).Select
Sheets("Specifieke Zorgsoorten").Activate
Sheets(Array("Productie Monitor", "Specifieke Zorgsoorten")).Copy
Range("E10
16").Select
Selection.Copy
Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
:=False, Transpose:=False
End Sub
Dit is de macro die ik heb opgenomen en die werkt. Maar zou graag voor de "copy" een regel willen hebben dat de .Select wacht op de ActiveWorkbook.RefreshAll is gestopt met verversen.
Ik heb al meerdere fora afgestruind en hier en daar wat codes weten te vinden maar alle codes zorgden voor een compile fout. Dus mocht er een VBA expert zijn die mij kan helpen, graag! Alvast hartelijk dank!
Ik heb praktisch geen verstand van macro's maar heb er hard 1 nodig. Mijn macro werkt perfect, alleen wil ik voor de zekerheid een "wacht commando" of een "wacht of refresh" regel inbouwen.
' Sneltoets: Ctrl+w
'
ActiveWorkbook.RefreshAll
Sheets(Array("Productie Monitor", "Specifieke Zorgsoorten")).Select
Sheets("Specifieke Zorgsoorten").Activate
Sheets(Array("Productie Monitor", "Specifieke Zorgsoorten")).Copy
Range("E10

Selection.Copy
Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
:=False, Transpose:=False
End Sub
Dit is de macro die ik heb opgenomen en die werkt. Maar zou graag voor de "copy" een regel willen hebben dat de .Select wacht op de ActiveWorkbook.RefreshAll is gestopt met verversen.
Ik heb al meerdere fora afgestruind en hier en daar wat codes weten te vinden maar alle codes zorgden voor een compile fout. Dus mocht er een VBA expert zijn die mij kan helpen, graag! Alvast hartelijk dank!