Hallo allen,
ik ben weer geruime tijd aan het stoeien met excel en VBA om via een button een pdf bestand te kunnen maken.
de opties die ik daar in wil hebben zijn:
- bestandnaam moet uit cel O2 komen (vooraf gegenereerd)
- er moet door de gebruiker een keuze gemaakt kunnen worden in welke map het bestand wordt opgeslagen
- het bestand moet na opslaan geopend worden
- als er geen bestand is aangemaakt (foutmelding) dan moet er een Msgbox komen met "Let op! er is geen bestand opgeslagen"
Nu heb ik via een tutorial en via verschillende forums al enigszins iets in kunnen richten.
Aan de hand van youtube.com/watch?v=8vngQXIktBA heb ik het volgende gemaakt maar ik krijg een foutmelding en ik weet niet waar m dat in zit.
Wie kan mij helpen om de knop "opslaan als pdf"werkend te krijgen?
Ik ben nl een beetje aan het einde van mijn latijn
alvast hel erg bedankt!
groet
Jurgen Jacobs
Bekijk bijlage personeel en opdrachtgevers test.xlsx
ik ben weer geruime tijd aan het stoeien met excel en VBA om via een button een pdf bestand te kunnen maken.
de opties die ik daar in wil hebben zijn:
- bestandnaam moet uit cel O2 komen (vooraf gegenereerd)
- er moet door de gebruiker een keuze gemaakt kunnen worden in welke map het bestand wordt opgeslagen
- het bestand moet na opslaan geopend worden
- als er geen bestand is aangemaakt (foutmelding) dan moet er een Msgbox komen met "Let op! er is geen bestand opgeslagen"
Nu heb ik via een tutorial en via verschillende forums al enigszins iets in kunnen richten.
Aan de hand van youtube.com/watch?v=8vngQXIktBA heb ik het volgende gemaakt maar ik krijg een foutmelding en ik weet niet waar m dat in zit.
Wie kan mij helpen om de knop "opslaan als pdf"werkend te krijgen?
Ik ben nl een beetje aan het einde van mijn latijn
alvast hel erg bedankt!
groet
Jurgen Jacobs
Bekijk bijlage personeel en opdrachtgevers test.xlsx