Han...
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 mrt 2024
- Besturingssysteem
- Windows 10
- Office versie
- Office 365
Hoi,
Ik heb al eea ingeregeld met o.a. VBA etc maar ik loop tegen 1 ding vast wat ik op verschillende manieren niet voor elkaar krijg.
Bijgaand het bestand waar ik mee bezig ben.
Mijn probleem is als ik wil printen.
Daarvoor heb ik 3 keuzes.
1- Print Specificatie => werkt goed
2- Print Calculatie => werkt goed
3- Print Beide => Moet zowel Specificatie als Calculatie printen in 1 document.
Helaas gaat punt 3 niet goed.
Hij print dan steeds alleen de Specificatie, die kan ik printen, en dan komt gelijk de volgende dat ik Calculatie kan printen. Maar juist deze 2 bladen moeten in 1 bestand (document) worden geprint.
Waarom is dit belangrijk voor mij?
Ga je fysiek printen dan zou het geen probleem zijn ze achter elkaar goed te keuren. Maar ga je naar PDF printen dan wil ik het juist in 1 PDF bestand/document printen.
Daarom wil ik ook graag nog de printerkeuze hebben. Daarom opent hij de printereigenschappen, als ware sneltoets CTRL-P.
Is er iemand die hier voor mij een tip heeft waar het in mis gaat?
Ongetwijfeld zul je het zien maar nog even ter info, bij het printen van de specificatie moet hij printen tot en met de laatst ingevulde rij. Zoals het nu ingeregeld is werkt dat goed.
Dank alvast voor het meedenken!
Ik heb al eea ingeregeld met o.a. VBA etc maar ik loop tegen 1 ding vast wat ik op verschillende manieren niet voor elkaar krijg.
Bijgaand het bestand waar ik mee bezig ben.
Mijn probleem is als ik wil printen.
Daarvoor heb ik 3 keuzes.
1- Print Specificatie => werkt goed
2- Print Calculatie => werkt goed
3- Print Beide => Moet zowel Specificatie als Calculatie printen in 1 document.
Helaas gaat punt 3 niet goed.
Hij print dan steeds alleen de Specificatie, die kan ik printen, en dan komt gelijk de volgende dat ik Calculatie kan printen. Maar juist deze 2 bladen moeten in 1 bestand (document) worden geprint.
Waarom is dit belangrijk voor mij?
Ga je fysiek printen dan zou het geen probleem zijn ze achter elkaar goed te keuren. Maar ga je naar PDF printen dan wil ik het juist in 1 PDF bestand/document printen.
Daarom wil ik ook graag nog de printerkeuze hebben. Daarom opent hij de printereigenschappen, als ware sneltoets CTRL-P.
Is er iemand die hier voor mij een tip heeft waar het in mis gaat?
Ongetwijfeld zul je het zien maar nog even ter info, bij het printen van de specificatie moet hij printen tot en met de laatst ingevulde rij. Zoals het nu ingeregeld is werkt dat goed.
Dank alvast voor het meedenken!