Hallo,
graag zou ik het volgende stukje code willen aanpassen.
Uitleg:
Met deze code kopieer ik gegevens naar een database. Echter is het mij alleen gelukt om 1 enkele rij te kopieren. Nu wil ik graag meerdere rijen tegelijk kunnen kopieren. Cell B16,B17 en A3 blijven daarbij altijd gelijk. Alle andere regels lopen vanaf rij 33 t/m 43 waarbij hij dus geen lege rijen daarvan mag kopieren.
Iemand die daarbij kan helpen?
Alvast bedankt
graag zou ik het volgende stukje code willen aanpassen.
Code:
Sub macro1()
Application.ScreenUpdating = False
Dim i As Long
i = Sheets("Facturen.test").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Row
Sheets("Facturen.test").Cells(i + 1, 1) = Sheets("invulfactuur.test").Range("b17").Value
Sheets("Facturen.test").Cells(i + 1, 2) = Sheets("invulfactuur.test").Range("b16").Value
Sheets("Facturen.test").Cells(i + 1, 3) = Sheets("invulfactuur.test").Range("a3").Value
Sheets("Facturen.test").Cells(i + 1, 4) = Sheets("invulfactuur.test").Range("b33").Value
Sheets("Facturen.test").Cells(i + 1, 5) = Sheets("invulfactuur.test").Range("c33").Value
Sheets("Facturen.test").Cells(i + 1, 6) = Sheets("invulfactuur.test").Range("a33").Value
Sheets("Facturen.test").Cells(i + 1, 7) = Sheets("invulfactuur.test").Range("d33").Value
Sheets("Facturen.test").Cells(i + 1, 8) = Sheets("invulfactuur.test").Range("h33").Value
Sheets("Facturen.test").Cells(i + 1, 9) = Sheets("invulfactuur.test").Range("i33").Value
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
Uitleg:
Met deze code kopieer ik gegevens naar een database. Echter is het mij alleen gelukt om 1 enkele rij te kopieren. Nu wil ik graag meerdere rijen tegelijk kunnen kopieren. Cell B16,B17 en A3 blijven daarbij altijd gelijk. Alle andere regels lopen vanaf rij 33 t/m 43 waarbij hij dus geen lege rijen daarvan mag kopieren.
Iemand die daarbij kan helpen?
Alvast bedankt