styxeldiablo
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jul 2016
- Berichten
- 49
Beste experts,
Als bijlage is te zien welke sheet ik gebruik voor de reiskosten.
De mensen maken altijd gebruik van vaste adressen, deze adressen heb ik met een gegevens validatie lijstje (net als de datum) op het invulblad vastgezet (in de hulpsheet weg gehaald ivm privacy uiteraard).
Nu vroeg ik me af of het lastig is om het volgende te doen.
Een knopje maken met daaraan een code die:
1. Een nieuw tabblad maakt.
2. Het nieuwe tabblad de naam geeft van de maand welke geselecteerd is
3. De gegevens van het invulblad dan kopieert naar het nieuwe tabblad.
Dit zodat ik niet elke maand 15 sheets heb, maar per persoon 1 sheet waarin alle maanden van een heel jaar staan.
Groetjes en alvast bedankt voor het meedenken
Bekijk bijlage reiskostensheethulp.xlsx
Als bijlage is te zien welke sheet ik gebruik voor de reiskosten.
De mensen maken altijd gebruik van vaste adressen, deze adressen heb ik met een gegevens validatie lijstje (net als de datum) op het invulblad vastgezet (in de hulpsheet weg gehaald ivm privacy uiteraard).
Nu vroeg ik me af of het lastig is om het volgende te doen.
Een knopje maken met daaraan een code die:
1. Een nieuw tabblad maakt.
2. Het nieuwe tabblad de naam geeft van de maand welke geselecteerd is
3. De gegevens van het invulblad dan kopieert naar het nieuwe tabblad.
Dit zodat ik niet elke maand 15 sheets heb, maar per persoon 1 sheet waarin alle maanden van een heel jaar staan.
Groetjes en alvast bedankt voor het meedenken
