Beste mensen,
1.
Ik zou graag vanuit mijn userform een nieuw excelbestand openen met 1 sheet en een aantal headers (A1="naam" A2="naam2 A3="naam3" A4="naam4"). De users kunnen dan deze sheet invullen.
2.
Wanneer klaar kunnen de users het formulier sluiten. Automatisch moet dit excelbestand worden bewaard onder een bepaalde naam op een specifieke locatie.
3.
Wanneer actie 2 is afgerond, moet weer terug worden gegaan naar userform (actie 1).
4. De users kunnen nu verder met het invullen van de userform(s). Wanneer klaar, kunnen ze het mailen door op een knop te drukken. VBA selecteerd een aantal sheets van het geopende bestand en selecteerd, de in actie 2, gecreerde bestand en mailt.
Actie 4 is al klaar! en ik heb ook al een userform :thumb:
Alvast bedankt
Robert
1.
Ik zou graag vanuit mijn userform een nieuw excelbestand openen met 1 sheet en een aantal headers (A1="naam" A2="naam2 A3="naam3" A4="naam4"). De users kunnen dan deze sheet invullen.
2.
Wanneer klaar kunnen de users het formulier sluiten. Automatisch moet dit excelbestand worden bewaard onder een bepaalde naam op een specifieke locatie.
3.
Wanneer actie 2 is afgerond, moet weer terug worden gegaan naar userform (actie 1).
4. De users kunnen nu verder met het invullen van de userform(s). Wanneer klaar, kunnen ze het mailen door op een knop te drukken. VBA selecteerd een aantal sheets van het geopende bestand en selecteerd, de in actie 2, gecreerde bestand en mailt.
Actie 4 is al klaar! en ik heb ook al een userform :thumb:
Alvast bedankt
Robert
Laatst bewerkt: