• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA van 2003 naar 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ragazzi

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Goedenavond,

Ik ben overgestapt van office 2003 naar office 2010 en nu kom ik tot de ontdekking dat mijn vba-scripts het niet meer doen. Bij het starten van macro's e.d. verschijnt de volgende mededeling: "De objectbibliotheek is ongeldig of bevat verwijzingen naar objectdefinities die niet kunnen worden gevonden"

Ik kan maar weinig aanpassen bij de invoegtoepassingen aangaande VBA, althans ik zie het niet. Is het op te lossen en weet iemand hoe?

Alvast bedankt.

Ragazzi

Misschien toch handig om je bestandje te plaatsen.
Uiteraard ontdaan van gevoelige info.

Beste Ragazzi ;)

Heb je al eens gekeken bij verwijzingen bij VBA

ALT+F11 dan EXTRA --- VERWIJZINGEN en daar de EXCEL bibliotheek aanvinken en de OFFICE bibliotheek aanvinken.

Groetjes Danny. :thumb:

Beste Ragazzi ;)

Heb je al eens gekeken bij verwijzingen bij VBA

ALT+F11 dan EXTRA --- VERWIJZINGEN en daar de EXCEL bibliotheek aanvinken en de OFFICE bibliotheek aanvinken.

Groetjes Danny. :thumb:

Hoi Danny,

Dank voor je reactie. Ik heb het direct gecontroleerd en dezelfde verwijzingen als in Excel 2003 zijn aangevinkt

gr, Ragazzi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan