• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA verticaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan heb ik zeker iets gemist, waar heb je dan aangegevens HOE je het idealiter wilt hebben, met een voorbeeld?

ik was opzoek naar een code in visual basic waarmee ik kon wat ik beschreef kan het eventeel zelf ook wel aanpassen als ik maar een stukje opweg word geholpen

niels,

cow18 heeft een oplossing met voorwaardelijke opmaak, die evt zou voldoen, maar die het bezwaar heeft dat er gescrolld moet worden. Oké, duidelijk, maar HOE wil je he dan wel gepresenteerd hebben?
Moet er ergens een aantal regelnummes genoemd worden? Als JIJ het niet aangeeft, hoe moeten helpers het dan weten?

dit heb ik alwel een keer aangegeven dat ik dit mooi zou vinden om 13.26 zo uit mijn hoofd. Maar ik ben al heel tevreden met de uitkomst. Misschien is er wel een mogelijkheid om het aantal gekleurde cellen te tellen? Ik heb nu doormiddel van de voorwaarde aangegeven dat indien de waarde niet naar wens is de achtergrond rood wordt.

Ik geef het op!

Niels,

ik kap er mee!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan