Zany jerome
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 28 jan 2009
- Berichten
- 1
Beste allemaal,
Ik heb een Excel document met de urenregistratie van verschillende werknemers op verschillende projecten. Van bepaalde projecten moeten deze uren apart gefactureerd worden. Alle projecten hebben unieke codes. Ik zou graag willen dat deze (apart te factureren) uren met een druk op de knop automatisch in een word format (met bedrijfslogo e.d.) worden gezet. Het liefst met de naam van de medewerker, projectnaam, de desbetreffende periode, het aantal uur e.d. Ik heb een draaitabel gemaakt in Excel waarbij alles aardig te combineren valt. Maar is het mogelijk om dit adhv VBA te programmeren? In het bedrijf hebben we helaas weinig expertise met VBA, vandaar dat ik het hier probeer.
Mvg,
Jeroen.
Ik heb een Excel document met de urenregistratie van verschillende werknemers op verschillende projecten. Van bepaalde projecten moeten deze uren apart gefactureerd worden. Alle projecten hebben unieke codes. Ik zou graag willen dat deze (apart te factureren) uren met een druk op de knop automatisch in een word format (met bedrijfslogo e.d.) worden gezet. Het liefst met de naam van de medewerker, projectnaam, de desbetreffende periode, het aantal uur e.d. Ik heb een draaitabel gemaakt in Excel waarbij alles aardig te combineren valt. Maar is het mogelijk om dit adhv VBA te programmeren? In het bedrijf hebben we helaas weinig expertise met VBA, vandaar dat ik het hier probeer.
Mvg,
Jeroen.