jackfish
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 sep 2010
Ik heb het opslaan van een document geautomatiseerd. Dat werkt perfect. Alleen wordt het verslag wel eens gemaakt op de dag na de dienst. En dan staat de rapportage voor het secretariaat niet meer op de juiste plek.
Onderstaande code wil ik zo aanpassen dat het de ingevoerde datum (datum van de dienst) op het userform (in tekstbox) gebruikt voor het opslaan. Alleen zie ik niet hoe dat het beste te doen. Wie kan mij verder op weg helpen?
Onderstaande code wil ik zo aanpassen dat het de ingevoerde datum (datum van de dienst) op het userform (in tekstbox) gebruikt voor het opslaan. Alleen zie ik niet hoe dat het beste te doen. Wie kan mij verder op weg helpen?
Code:
Sub Opslaan1()
Dim answer As Integer
Dim text1 As String
Dim text2 As String
geslacht = tekst0.Text
achternaam = tekst1.Text
geboren = tekst3.Text
'answer = MsgBox("Is in het Klik op JA en vindt deze rapportage terug in:" & vbCrLf & vbCrLf & "M:\A-team\Registratie" & "\" & "Rapportage" & " - " & geslacht & " " & achternaam & " - " & geboren & ".docm", vbYesNo + vbQuestion, "A-teams")
'If answer = vbYes Then
'Maak zo nodig map A-team
If Len(Dir("M:\A-team", vbDirectory)) = 0 Then
MkDir "M:\A-team"
End If
''Maak zo nodig map Registratie in M:\A-team
If Len(Dir("M:\A-team" & "\" & "Registratie", vbDirectory)) = 0 Then
MkDir "M:\A-team" & "\" & "Registratie"
End If
''Maak zo nodig submap Jaar, in map Registratie
If Len(Dir("M:\A-team" & "\" & "Registratie" & "\" & Year(Date), vbDirectory)) = 0 Then
MkDir "M:\A-team" & "\" & "Registratie" & "\" & Year(Date)
End If
''Maak zo nodig Submap maand, in submap Jaar, in map Registratie
If Len(Dir("M:\A-team" & "\" & "Registratie" & "\" & Year(Date) & "\" & Month(Date), vbDirectory)) = 0 Then
MkDir "M:\A-team" & "\" & "Registratie" & "\" & Year(Date) & "\" & Month(Date)
End If
''Maak zo nodig Submap dag, in submap maand, in submap Jaar, in map Registratie
If Len(Dir("M:\A-team" & "\" & "Registratie" & "\" & Year(Date) & "\" & Month(Date) & "\" & Day(Date), vbDirectory)) = 0 Then
MkDir "M:\A-team" & "\" & "Registratie" & "\" & Year(Date) & "\" & Month(Date) & "\" & Day(Date)
End If
' Registratieopslaan
ActiveDocument.SaveAs ("M:\A-team" & "\" & "Registratie" & "\" & Year(Date) & "\" & Month(Date) & "\" & Day(Date) & "\" & "Rapportage" & " - " & geslacht & " " & achternaam & " - " & geboren & ".docm")
'End If