VBA, Word 2007, Procedure te groot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het consult.zip net nogeens gedownload en ik vrees een verkeerde copy-paste actie mijnerzijds...:o Die ampersand staat er wel, maar het &-teken niet. De foutmelding 438 blijft echter.

Laatst bewerkt:
De aanhouder wint. Een klein succesje te melden. Als ik de code

Code:
.SaveAs2 ThisDocument.Path & "\rapport.001.docx"
wijzig in
Code:
.SaveAs FileName:="O:\LDZ&B\Afdelingen\Somatische Screening\Rene van der Snoek\Vis\rapport001.docx", FileFormat:=wdFormatdocx

dan slaat hij het rapport001 keurig op en wordt het bestand gesloten.

nog 1 horde te gaan ...

Laatst bewerkt:
Zoek eens in wikipedia op welk teken ampersand heet....

Laatst bewerkt:
Jammer hoor, ik houd het voor mijn eigenwaarde maar op haastige spoed :o Ik ga zo het resterende probleem nog eens fris bekijken

Het internet nog eens afgestruind, fora's bezocht maar ik mocht geen aanwijzing vinden om het op te lossen. Wie heeft er nog een idee?
Code:
.sheets(1).Cells(.Application.Rows.Count, 1).End(-4162).Offset(1).Resize(, UBound(sn) + 1) = sn

jackfish

Ondanks het grote aantal mensen dat deze post bekeek nog geen bruikbare aanwijzing mogen verkrijgen.

Leg eens uit wat nu nog het probleem is... Als ik de draad er zo op na lees, heb ik geen idee wat je bedoelt met 'nog 1 horde te gaan'.

De horde die nog te gaan is gaat over de foutmelding 1004
Code:
.sheets(1).Cells(.Application.Rows.Count, 1).End(-4162).Offset(1).Resize(, UBound(sn) + 1) = sn

Op een of andere manier verslikt VBA zich in die regel en ik vind maar niet uit waar dat in zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan