• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vba

• Onderwerp starter Onderwerp starter ppms
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Alle mensen van zelfsprekend een heel fijn 2007 toegewenst maar vooral een gezond jaar.

Groet PPMS

Hallo,

Dat zocht ik niet VBA is al via deze weg beveiligd. Ik zou graag dat de macro’s na die datum niet meer gebruikt kunnen worden b.v. knop sorteren op blad "toernooi" na de datum dat alle cellen worden geblokkeerd en tevens sorteren niets meer doet. Er zijn diversen macro’s aanwezig en wil deze allemaal tijdelijk uitschakelen.

Groet PPMS

Ik zou graag dat de macro’s na die datum niet meer gebruikt kunnen worden b.v. knop sorteren op blad "toernooi" na de datum dat alle cellen worden geblokkeerd en tevens sorteren niets meer doet. Er zijn diversen macro’s aanwezig en wil deze allemaal tijdelijk uitschakelen.

To save a copy of the active workbook without macros

Een voorstel :

Hier mee kun je een werkboek opslaat zonder macro's, misschien kan je dit gebruiken en er een zekere tijd en datum op zetten?
Nu kunnen ze zoveel knoppen indrukken er zal niets meer gebeuren.

http://www.danielklann.com/excel/strip_macros.htm

Pierre

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb het de komende weken zo druk dat ik dit onderwerp maar even afsluit met “vraag is nog niet opgelost” en wil later hierop terug komen. En vanzelfsprekend iedereen alvast bedankt voor de hulp.

Groet PPMS

De vraag zal niet gaan lopen...

Als er veel vragen gepost worden zal je wel heel diep moet gaan zoeken over een paar weken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan