michelmathers
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2002
Hoe krijg ik Vbb in het nederlands????
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma), maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
Geplaatst door michelmathers
ja die kende ik al...maar ik heb vbb niet legaal.
Geplaatst door Killer
op het vb forum staat idd een style in het Nederlands alleen deze is alleen te gebruiken voor vb 2.2.2 in die buurt... een paar nederlanders hebben een vb forum opgezet en hebben er samen aan gewerkt om hem in het NL te krijgen en die style is toen vrijgegeven op het vb forum alleen hij is dus gemaakt voor vb 2.2.2 ergens in die buurt.. dus niet voor 2.2.8 etc.
oke en wie van jullie wilt mij die style geven???
Je kan ook zoeken op het Vbulletin forum op dutch template o.i.d. Is een heel topic over geweest..
Al lijkt het mij niet verstandig een illegale versie van Vbulletin te gaan draaien.. of gebruik je een gratis host als Lycos?
ik met aim hebben?? weet niet wat het is. ik ehb van iemand anders ook style gehad maar waar plaat ik ehm precies??? ja ik denk dat ik het weet maar wil nix verneuken
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.