Vbb is het Nederlands???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar zul je een nederlandse patch over moeten zetten.

Warez:

Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.

Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).

Naar warez mag je nooit vragen!

Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma), maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Geplaatst door michelmathers
ja die kende ik al...maar ik heb vbb niet legaal.

Je kan ook zoeken op het Vbulletin forum op dutch template o.i.d. Is een heel topic over geweest..

Al lijkt het mij niet verstandig een illegale versie van Vbulletin te gaan draaien.. of gebruik je een gratis host als Lycos?

op het vb forum staat idd een style in het Nederlands alleen deze is alleen te gebruiken voor vb 2.2.2 in die buurt... een paar nederlanders hebben een vb forum opgezet en hebben er samen aan gewerkt om hem in het NL te krijgen en die style is toen vrijgegeven op het vb forum alleen hij is dus gemaakt voor vb 2.2.2 ergens in die buurt.. dus niet voor 2.2.8 etc.

Geplaatst door Killer
op het vb forum staat idd een style in het Nederlands alleen deze is alleen te gebruiken voor vb 2.2.2 in die buurt... een paar nederlanders hebben een vb forum opgezet en hebben er samen aan gewerkt om hem in het NL te krijgen en die style is toen vrijgegeven op het vb forum alleen hij is dus gemaakt voor vb 2.2.2 ergens in die buurt.. dus niet voor 2.2.8 etc.

Je kan ook gewoon zeggen dat je hem gewoon wilt gebruiken ook al is het niet voor de Vbulletin versie die jezelf bezit.

Soms wil het dan nog niet, maar met een beetje prutsen is het mij altijd gewoon gelukt..

Zie ook screenshot :)

oke en wie van jullie wilt mij die style geven???

Zelf een beetje moeite doen kan geen kwaad hoor!
sleephappy.gif

Je kan ook zoeken op het Vbulletin forum op dutch template o.i.d. Is een heel topic over geweest..

Al lijkt het mij niet verstandig een illegale versie van Vbulletin te gaan draaien.. of gebruik je een gratis host als Lycos?

ik heb er zeker moeite voor gedaan, heel veel zelf en ben ook naar vbb forum gegaan, heb daar lang zitten zoeken maar enige wat ik tegen kom is mensen die schreeuwen om een dutch template. Het enige wat daar op gezegd word is dat je het zelf moet doen. Maar nu hoor ik ergens anders dat er verise vrij zijn, en ik dacht misschien hebben jullie hem. Kijk als je niet wilt begrijp ik het ook, en wil jullie er best wat voor terug geven. Greetz Michel

Ik heb nog ff voor je gezocht op het Vbulletin forum en kon alleen een topic vinden waarin ze ook nog eens probeerden de Nederlandse template van Helpmij te jatten...

Enfin ik meende me te herinneren dat in m'n eigen forum ook nog ergens een Nederlandse template stond.. en jawel hij stond er.

Je kan hem hier downloaden.

Succes!

ik met aim hebben?? weet niet wat het is. ik ehb van iemand anders ook style gehad maar waar plaat ik ehm precies??? ja ik denk dat ik het weet maar wil nix verneuken

ik met aim hebben?? weet niet wat het is. ik ehb van iemand anders ook style gehad maar waar plaat ik ehm precies??? ja ik denk dat ik het weet maar wil nix verneuken

Ik begrijp je niet? Je hebt het over Aim...? Zie het screenshot welk deel van het admin cp je moet zijn.

btw.. wij vern**ken hier niks.. ;)

ja sorry voor de onduidelijkheid. Ik heb een style gekregen, maar dat is een text bestandje. Maar weet niet wat ik moet doen want als ik hem upload zoals jij deed zegd die Invalid style file! Nou ja hoor het wel
P.s wat jij had gevonden deed het niet, er stond dat ik iets nodig had.

Probeer die optie die daar onder staat eens? Dan moet je die vbulletin.style (die ik je gaf) even uploaden naar de root van je vbulletin map.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan