VBB stars?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ecl1pse

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
hmmmz ik heb dus een VBB draaiend "ENDELIJK"

en nu vraag ik me af hoe doe ik dat dat als je moderator bent dat onder je naam zon plaatje met bv 4 sterretjes staat en bij admin 5 en bij member 0 en bij elite member 3 enzo ik vin dat zo vet kan iemand mij uitlegger waar in de control panel ik dat vind???

Dit is geen standaard functie dat op een vbb forum zit! Dit is een hack. Een hack kun je weer installeren op je forum en zo krijg je weer een extra functie! Ik weet die hack zo niet uit mijn hoofd maar kijk even op www.vbulletin.com/forum en gebruik daar de zoekfunctie even! En kun je het niet vinden dan kun je die vraag ook altijd even posten daar of iemand die hack weet. weten ze vast wel!

Ik had hem ook altijd op mijn forum draaien! Is idd wel leuk ! dan krijg je bijv. bij 25 posts 1 ster bij 75 2 sterren etc etc.

Als je dit hierboven niet lukt kun je ook het volgende doen:

je upload ff 6 images van sterren! 1 = 0 sterren 2 = 1 ster etc :) en dan kun je als het goed is instellen dat een lid pas toegang krijgt tot het plaatje met 2 sterren als hij zoveel posts heeft maar dan moet hij dat zelf de hele tijd veranderen! dus ik zou toch gewoon voor het bovenste gaan watik je vertelde!

suc6

de images en die hack heb ik geloof ik cal van iemand gekregen die wist alleen niet wat ik er verder mee moest doen ik dus ook niet... :(

ps ik kijk wel ff op dat forum :D
kunnen ze me vast wel helpen :D

Als je die hack al hebt dan zit er ook een install file bij die precies verteld wat je moet veranderen in je templates etc!

Maar op het vb forum kunnen ze je zeker weten wel helpen!

suc6:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan