[vbs]checkbox -> show tabellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pacoXP

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
14
Daaag allen,

Klein vraagje. Ik wil een document maken met daarin zes checkboxen. Als iemand een van de checkboxen aanklikt dan moet er een tabel verschijnen. Iedere checkbox heeft zijn eigen tabel. Dus als er meerdere checkboxen aangeklikt worden dan komen er meerdere tabellen te voor schijn.

Heeft iemand een idee hoe ik dit in Word zou kunnen oplossen?
 
Zet een checkbox in het word document en zet in het click event de volgende code.
Dit is een standaard voorbeeld uit de help van VBA van word zelf.

Private Sub CheckBox1_Click()
If CheckBox1.Value = True Then
Selection.Collapse Direction:=wdCollapseStart
Set myTable = ActiveDocument.Tables.Add(Range:=Selection.Range, NumRows:=5, NumColumns:=5)
End If
End Sub

Veel plezier :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan