VBS script in HTML (niet wat je denkt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ik951m

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
51
Hallo iedereen.
ik heb een site gemaakt (staat nog niet online)
Maar het is de bedoeling dat je als je jezelf inlogt een popup krijgt met de text: "welkom 'accountnaam'"
hoe kan ik VBS script in HTML inporteren moet dat zo?

<HTML>
<head>
<title>
<log in om verder te gaan>
</title>
</head>
</body>
<SCRIPT>
EN hier dan de VBS scipt?
</script>
</html>

Het zou echt fijn zijn als dit wordt opgelost.

alvast harstikke bedankt
ik951m:thumb:
 
Een bump na 12min ervaar ik als irritant.. editbuttons zijn echt niet gevaarlijk..

Maar goed: Neen, je kan geen VBS zomaar in HTML smijten (ja, je kan dat via activeX, waardoor het enkel in Internet Explorer op Windows werkt en lekker niet volgens de standaarden is)

De enige goed ondersteunde client-side scripttaal binnen html is javascript. En een alert kan je daarin doen met:
HTML:
<script type="text/javascript">
<!--
window.alert('Welkom');
//-->
</script>

Je spreekt hier al meteen over inloggen enzo, maar heb je wel enige kennis van een serverside taal? (PHP/ASP/JSP/...) Je html-kennis doet in elk geval vermoeden van niet, en zonder die kennis kom je niet ver als je een degelijke site wil maken.
 
Je spreekt hier al meteen over inloggen enzo, maar heb je wel enige kennis van een serverside taal? (PHP/ASP/JSP/...) Je html-kennis doet in elk geval vermoeden van niet, en zonder die kennis kom je niet ver als je een degelijke site wil maken.

U hebt gelijk ik ben nog aan het leren.
ik ben 13 ik weet al hoe ik een site moet maken ik weet een beetje van php en java maar het meeste weet ik van VBS script.

ik heb hier de site! ik zet het wel als een bijlage.
(log ine.html is het begin de login page)
 

Bijlagen

  • Slaggo.tk.rar
    1,3 KB · Weergaven: 18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan